Přístroj na resetování kontrolky výměnu oleje NT4

Kód: VBVTOOLSNT4216
Neohodnoceno
Značka: VBV TOOLS
2 524,79 Kč 3 055 Kč včetně DPH
Skladem (1 ks)

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Pro 42 typů vozidel
  • I pro vozidla vyrobená v roce 2012/2013
  • Kompatibilita s globální OBDII / EOBD zásuvkou
  • Pro osobního, lehká užitková vozidla, off-roady a minibusy
  • Resetování lampy na výměnu oleje
  • Poskytuje pomoc u vozidlech, které nepodporují elektrické resetování
  • Resetování intervalu výměnu oleje (1, 2)
  • Nastavení intervalu kontrolní lhůty
  • 5 podporovaných protokolů a 10 OBD testů
  • Grafické znázornění živých dat
  • Čtení ukládaných a probíhajících chybových kódů
  • Čtení dat "Freeze frame"
  • Porovnání dvou grafů na jedné obrazovce pro snadnější diagnostiku
  • SD karta na bezpečné uložení vyčítaných údajů
  • Menu v anglickém jazyce

Technické údaje

  • 240x320 TFT barevný displej
  • Pracovní teplota: od 0°C do 60°C
  • Vnější napájení: 8-18V z akumulátoru vozidla cez OBD

Příslušenství

  • NT401 Přístroj na resetování kontrolky výměnu oleje
  • Uživatelská příručka
  • Paměťová karta
  • USB-kabel
  • Diagnostický kabel
  • Taška

Vhodné pro vozidla

  • Americké modely: Chrysler, Ford USA, GM
  • Asijské modely: Acura, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Scion, Suzuki, Toyota
  • Evropské modely: Abarth, Alfa Romeo, Audi, Bentley, Bmw, Bugatti, Citroen, Fiat, Jaguar, Lancia, Land Rover, Mercedes Benz, Mini, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rolls-Royce, Saab, Seat, Skoda, Smart, Sprinter, Vauxhall, Volkswagen, Volvo

Popis diagnostických metod

Mode 1

Tato metoda vrací všeobecné hodnoty z několika snímačů, jako např .:

  • otáčky motoru
  • rychlost vozidla
  • teplota motoru (vzduch, chladicí kapalina)
  • informace o snímačích O2 a směsi vzduch / palivo

Každý snímač je charakterizován s jedním číslem, které se živě PID (identifikátor parametru), který indentifikovat daný parametr. Například norma stanoví, že PID hodnota otáčky motoru je 12. Norma OBD (aktualizováno: 2007) obsahuje 137 PID. Ne každé vozidlo podporuje každý PID.

Mode 2

Tato metoda udává chybové údaje "Freeze Frame" ("mražené údaje"). Pokud je chyba identifikována pomocí ECM (řídicí jednotka motoru), tak údaje snímače jsou zaznamenány v okamžiku zjištění chyby.

Mode 3

Tato metoda ukazuje uložené diagnostické chybové kódy. Tyto chybové kódy jsou standardní pro všechna vozidla, a jsou seskupeny do čtyř kategorií.

  • P0xxx: standardní chyby pro pohonný systém (motor, převodovka)
  • C0xxx: standardní chyby pro podvozek
  • B0xxx: standardní chyby pro karoserii
  • U0xxx: standardní chyby pro komunikační port

Mode 4

Tato metoda vymaže uložené chybové kódy a vypne indikátor chyby. Chybový kód vymažte pouze po odstranění chyby!

Mode 5

Tato metoda dává zpět samodiagnostické výsledky snímačů O2 / lambdasond. To je dostupné hlavně u vozidel s benzinovým motorem. Diagnostický interface nových jednotek ECU (elektronické řídicí jednotky) tuto metodu již nepoužívají. Tyto funkce z Mode 5 jsou zabudovány i do Mode 6.

Mode 6

Tato metoda dává zpět samodiagnostické výsledky v systému. Nepatří sem informace o neustálé kontrole.

Mode 7

Tato metoda ukládá nepotvrzené chybové kódy. To je velmi užitečné, protože po odstranění poruchy, abychom věděli zkontrolovat, zda chybový kód se nevyskytne ještě jednou nemusíme spustit dlouhý test. Kódy byly upřesněny v Mode 3.

Mode 8

Tato metoda dává zpět samodiagnostické výsledky v jiných systémech. V Evropě velmi zřídka se používá.

Mode 9

Tato metoda dává informace o vozidle.

  • Číslo podvozku
  • Kalibrační hodnoty

Mode 10 nebo Mode A

Tato metoda dává stále chybové kódy. Kódy byly určeny v Mode 3 a Mode 7. Tyto kódy v Mode 4 nelze vymazat.

Obrázek je pouze ilustrační. Změna barvy obalu vyhrazena.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: